Nieuws Oktober 2014

Word lid en win een toegangskaart voor Ajax-Barça!

De Fan Club Barcelona bestaat dit jaar 15 jaar en houdt ter gelegenheid daarvan dit jaar tal van leuke acties.

Één daarvan is een ledenwerfactie met een heel bijzondere prijs! Als u nu lid wordt van de fanclub, dan maakt u kans op een toegangskaartje voor de Champions League wedstrijd Ajax - FC Barcelona op 5 november a.s.!!

Deze ledenwerfactie is er één van twee. De hier genoemde actie is bestemd voor nieuwe leden. De tweede ledenwerfactie zal gehouden worden onder de bestaande leden van de fanclub. Zij krijgen hierover a.s. vrijdag bericht via de wekelijkse nieuwsbrief.

Hoe kunt u mee doen?
Schrijf u z.s.m. doch vóór vrijdag 31 oktober a.s. om 10.00 uur in als nieuw lid via http://www.fanclubbarcelona.nl/lid-worden_3.html.

Meteen nadat u zich correct én tijdig als nieuw lid heeft ingeschreven, dingt u mee naar een toegangskaart voor de genoemde wedstrijd.

Kort na vrijdag 31 oktober 10.00 uur vindt de verloting plaats en krijgt de winnaar per email bericht.