Penyista Card

Met ingang van het seizoen 2014-2015 is onze traditionele give away komen te vervallen en wordt deze vervangen door de door FC Barcelona geïntroduceerde (en voor fanclubs verplicht gestelde) Carnet de Penyista.

Deze 'Penyista Card' of wel Supportersclub Card, hierna te noemen 'SCC', wordt voorzien van uw achternaam, voorletter(s) en lidnummer en is het officiële bewijs dat u lid bent van een door FC Barcelona erkende penya (fanclub). De card biedt u een diverse voordelen, waarvan we een aantal hieronder voor u op een rijtje hebben gezet.

Let s.v.p. op!!
Doordat FC Barcelona ervoor gekozen heeft om de uitgifte van deze nieuwe kaart 'parallel' te laten lopen aan het kalenderjaar i.p.v. aan het seizoen en de Club deze kaart ook ieder jaar structureel te laat aanlevert, komt deze kaart steeds pas in het eerste kwartaal van elk kalenderjaar voor u beschikbaar. Daar wij slechts één keer per seizoen (einde kalenderjaar) ons ledenbestand mogen aanleveren, zullen leden die na de inlevering van het ledenbestand lid zijn geworden de card pas in het volgende seizoen ontvangen. Overigens blijft onze eigen club card, als traditioneel collectors item, gewoon bestaan.

Voordelen SCC 2020

Toegang tot terreinen en diensten van de Club
• Toegang tot clubterreinen;
• Persoonlijke aandacht bij het Penyes Departement;
• 25% korting op kaartjes voor het FCB Museum;

Activiteiten en evenementen georganiseerd door de Club
• Toegang tot het 'Penyes World Congress', het terrein van de World Penyes bijeenkomst en/of Barça-evenementen;
• Deelname aan het FC Barcelona Penyes Internationaal zeven-tegen-zeven voetbaltoernooi;
• Deelname aan FC Barcelona ‘sociale dagen’;
• Aanwezigheid op recepties van supportersclubs;
• Deelname aan evenementen en bijeenkomsten per zone.

Toegang tot sportevenementen (tickets)

Miniestadi:
Op vertoon van de SCC bij het verkooppunt: gratis* toegangskaartje voor wedstrijden van Barça B, Junior A, en Feminine (vrouwenvoetbal);
Palau Blaugrana:
Op vertoon van de SCC bij het verkooppunt: gratis* toegangskaartje voor professionele wedstrijden van futsal, handbal en ‘roller hockey’, met uitzondering van wedstrijden in Categorie A, waarvoor u 50% korting krijgt op de toegangsprijs;
Ciutat Esportiva Joan Gamper:
Op vertoon van de SCC (in weekenden) toegang tot jeugdwedstrijden.

* De Club behoudt zich het recht om een wedstrijd, met een waarschuwing vooraf, hiervan uit te sluiten!