Nieuws Januari 2011

Alves 10-15 dagen uitgeschakeld

Daniel Alves zal tussen de 10 en 15 dagen uitgeschakeld zijn nadat hij in de wedstrijd tegen Málaga een blessure aan zijn kuit opliep.
Na 24 minuten spelen was Alves gedwongen het veld mank te verlaten. Na de wedstrijd liet de medische staf van de club weten dat er een klein scheurtje in zijn rechterkuit is geconstateerd dat de rechtsback een tijdje uit de competitie houdt.

Maandag zal Alves meer testen ondergaan, maar als hij de volle 15 dagen mocht missen, dan zal hij de competitiewedstrijden tegen Racing en Hércules missen, evenals de tweede leg van het duel tegen Betis in de kwartfinale van de Cup. Mocht Barça doorgaan, dan zal Alves ook in de eerste leg van de halve finale afwezig zijn.

Adriano Correia verving zijn landgenoot op goede wijze met aanvallend spel. Hij completeerde 39 passes en maakte 7 tackles.