Nieuws Juni 2011

Barcelona B staat voor laatste wedstrijd

Terwijl praktisch overal in Europa de verschillende competities beslist zijn, staat er in de Segunda Division voor dit weekend nog een speelronde op het programma.

Barcelona B gaat vanavond (18.00 uur) op bezoek bij het al gepromoveerde Rayo Vallecano. Het is niet overdreven om in dit geval te spreken van een echte topper, aangezien het hier gaat om een wedstrijd tussen de nummer twee en drie. Voor beide ploegen staat er echter niet al te veel op het spel gezien het feit dat Rayo dus al gepromoveerd is en Barcelona  volgens de reglementen immers niet mag promoveren.

Daarom zal deze wedstrijd vooral in het teken staan van het afscheid van oefenmeester Luis Enrique. Deze zal immers Barcelona gaan verlaten om ergens aan de slag te gaan als hoofdtrainer van een club die uitkomt op het hoogste niveau. Naar verluid zou AS Roma interesse hebben in de Spanjaard.