Nieuws Januari 2016

Blik op Copa del Rey

Na het succesvolle Ballon d’Or gala in Zurich verliep de training dinsdag in een ontspannen sfeer op het trainingsveld Tito Vilanova van het Ciutat Esportiva Joan Gamper trainingscomplex. Winnaars Messi, Neymar, Alves, Iniesta en Luis Enrique kregen allen applaus van de selectie aan het begin van de training.

Hierna werd het vizier weer gericht op de volgende uitdaging aangezien het de laatste trainingssessie was ter voorbereiding op de aanstaande bekerwedstrijd tegen RCD Espanyol. Woensdagavond om 21:00 uur wordt de return afgetrapt in het Estadi Cornellà-El Prat van de stadgenoot. FC Barcelona verdedigt een 4-1 voorsprong op Los Pericos. De verwachting is dan ook dat coach Luis Enrique diverse basisspelers rust zal gunnen voor deze wedstrijd.