Nieuws Augustus 2010

Brief Ronaldinho

Op de officiële website van FC Barcelona is deze brief van Ronaldinho geplaatst. De brief is bestemd voor alle leden, fans, bestuursleden, staff, spelers en vrienden van FC Barcelona.

"Zoals jullie allen weten, spreek ik normaal niet veel in het openbaar en hou ik niet van een groots afscheid, maar ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken voor de alles wat we samen meegemaakt hebben in de vijf jaar dat ik het Barça shirt heb verdedigd. Het waren de beste jaren van mijn leven, zowel professioneel al persoonlijk. Ik geloof echt dat we samen van alles genoten hebben.

Ik hou niet van afscheid nemen en ik denk liever dat dit een kans is om oude vrienden te ontmoeten en vriendschappen te hernieuwen.

Het is heel speciaal voor mij om terug te komen in Nou Camp. Het zal altijd een van mijn favoriete stadions zijn, waar ik veel plezier beleefd heb en hopelijk de Barça fans ook veel plezier heb geschonken.

Een oprechte knuffel voor de hele Barça familie en speciaal voor Sandro Rosell.

Ronaldinho."