Nieuws Januari 2020

Copa del Rey: Ibiza-FC Barcelona

Op woensdag 22 januari om 19.00 uur speelt FC Barcelona in de 1/16 finale van de Copa del Rey een uitwedstrijd bij Ibiza. Plaats van handeling: het Estadio Municipal de Can Misses.

De eerste 2 ronden waren de Blaugranas vrijgesteld voor de Copa del Rey in verband met de wedstrijden voor de Supercup.

Ibiza speelt in de tweede B divisie. In groep 1 staan ze nu als derde geplaatst, 8 punten achter Atletico Madrid B met nog 1 wedstrijd in te halen.Topscorer is Ángel Rodado met 12 treffers in 19 wedstrijden. Een mooi gemiddelde. Trainer van Ibiza is voormalig speler van Barça: Pablo Alfaro.

Deze ene wedstrijd moet geen probleem zijn voor Barça. Er is dit jaar gekozen voor een iets andere opzet van de Copa del Rey; vandaar dat deze ronde maar over 1 wedstrijd gaat.

Visca Barça

Foto: fcbarcelona.com