Nieuws Juni 2008

Eto'o op verlanglijstje Milan

In april leek Ronaldinho goed op weg naar Milaan. AC Milan, bij monde van vice-voorzitter Adriano Galliani, en Ronaldinho's zakenwaarnemer Roberto de Assis verklaarden toen een princiepsakkoord voor de volgende vier seizoenen te hebben bereikt.
Maar twee maanden later lijkt de overgang van Ronaldinho naar de Italiaanse club op losse schroeven te staan. De interesse van Milan in de Braziliaanse sterspeler is bekoeld en ondertussen meldde zich met Manchester City een nieuwe club voor Ronaldinho.
Bovendien zei Milans bestuurslid Umberto Gandino vanmiddag dat de komst van Ronaldinho geen prioriteit meer is, maar dat wel Barça's spits Samuel Eto'o op het verlanglijstje van de Italiaanse topclub staat. Wordt vervolgd.