Nieuws Mei 2014

Fan Club massaal achter Barça #laligaisvanons

FC Barcelona heeft na een aantal misstappen uit Madrid alles in eigen hand. En jij kunt dat extra steuntje in de rug geven!

Met een titelrace waar menig scriptschrijver niet op zou komen, nadert de Primera División tot een absolute climax. Natuurlijk speelt het team van Gerardo Martino geen sprankelend voetbal wat wij als supporter van Barça gewend zijn. Maar er wacht een absolute hoofdprijs! Twee keer winnen en de 23e landstitel is binnen. Dan zijn de Catalanen voor de vijfde maal in de afgelopen zes seizoenen kampioen van Spanje!

Laat zien dat je ook in moeilijkere tijden achter de club staat! Plaats een foto op je eigen Facebook of Twitter waaruit jouw liefde voor Barça blijkt. Gebruik de volgende hashtag bij het plaatsen van je foto: #laligaisvanons Of nog beter, bewerk het in de foto. In het Spaans is de hashtag: #laligaesnuestra en in het Engels: #laligaisours Bij Twitter zou het helemaal mooi zijn als je de naam van Fan Club Barcelona kan vermelden: @Penyabarcelona

Klik hier voor de social media pagina`s van Fan Club Barcelona:
Facebook   en   Twitter

Visca Barça!!