Nieuws Oktober 2013

Gesigneerd Messi shirt winnen?

Zaterdag 26 oktober om 18:00 uur staat Barça - Real Madrid op het programma.
De Fan Club Barcelona organiseert weer uitsluitend voor de leden én hun introducés een penyabijeenkomst om gezamenlijk op een groot scherm naar de Spaanse klassieker te kijken.

Al uw introducés (vrienden, familie- en gezinsleden, collega’s, team- en klasgenootjes, etc.) zijn van harte welkom. Neem er zo veel mee als u wilt, want hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

Door het vroege aanvangstijdstip van el Clásico is de penyabijeenkomst een mooie gelegenheid voor de jonge Barça-fans om in het Blaugrana van de wedstrijd te genieten. De mooist uitgedoste fan ontvangt een speciale prijs, dus zorg voor een mooie Blaugrana outfit! Is je Blaugrana garderobe nog niet bijzonder genoeg?
Dan kun je HIER bij de Barcelona Fan Shop je outfit compleet maken!

Bent u nog geen lid van de Fan Club Barcelona, maar zou u wél graag naar de penyabijeenkomst komen? Meldt u dan HIER aan als lid en kom El Clásico bekijken!

Deze keer is de penyabijeenkomst in het RKC Sportcafé van het Mandemakers Stadion van RKC Waalwijk.

Om voldoende tijd te hebben voor het voorprogramma (buffet, rondleiding en de Kids Barça Quiz) gaan de zaaldeuren om 15.30 uur open. De (gratis) rondleiding door het Mandemakers Stadion en de eerste buffetronde is om 16:30 uur. In de rust volgt de tweede buffetronde.

De Barça Quiz voor de kinderen wordt ongeveer een uur voor de wedstrijd gehouden en natuurlijk sluiten we de penya na de wedstrijd weer af met een loterij weer tal van prachtige Barça-prijzen waaronder een origineel door Lionel Messi gesigneerd Barça-shirt!!!

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk drie loten voor de loterij én u speelt mee met de blinde voetbalpool.

Wilt u niets missen van de Spaanse klassieker én
kans maken op een door Messi gesigneerd voetbalshirt?

Meldt u dan HIER aan voor de penyabijeenkomst!