Nieuws Oktober 2022

El Clásico & Frenkie-shirt winnen!

De fanclub organiseert zondag 16 oktober de penyabijeenkomst voor leden én introducés om gezamenlijk op een groot scherm naar de wedstrijd te kijken.

Na de wedstrijd is uiteraard weer de legendarische loterij vol Barça-prijzen met zeer bijzondere hoofdprijs:

Frenkie de Jong heeft speciaal voor de Fan Club Barcelona een FCB-shirt gesigneerd!!

We hopen met zoveel mogelijk fans uit de Lage Landen de blaugranas aan te moedigen!

Iedereen is van harte welkom, ook als u (nog) geen lid bent!!

Hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

Vooraf aanmelden is noodzakelijk, klik HIER.

De toegang bedraagt € 10,00 per persoon inclusief een portie heerlijke patat met snack in de rust van de wedstrijd. Uiteraard krijgt u ook de gebruikelijke 3 loten voor de loterij met weer tal van prachtige Barça-prijzen.

Voor de aanwezige kinderen is er een speciale quiz, waar een mooie prijs mee gewonnen kan worden én de mooist uitgedoste kleine Barça-fan krijgt ook een speciale prijs!

Wilt u niets missen van El Clásico?

Klik HIER om u aan te melden voor de penyabijeenkomst.