Word nu lid!!

Frenkie de Jong - lid worden.png

Vanwege ons 25-jarig jubileum geldt een eenmalige contributiekorting van maar liefst €12,50!!

Bovendien ontvangt u als bonus het laatst verschenen magazine!!

U betaalt voor seizoen 2024-2025 dus
slechts € 37,00!!*

Kijk voor meer informatie snel verder op deze pagina!

De Fan Club Barcelona is officieel erkend en één van de grootste en zonder twijfel dé actiefste fanclub van FC Barcelona buiten Spanje!!

U bent van harte welkom!!

Leden van de "Barça-familie" hebben 7 streepjes voor!!
► een schitterend clubblad
► een zeer fraaie en actuele website
► elk seizoen een bijzondere clubkaart
► één of twee landelijke bijeenkomst(en)
► een service- en infodesk
reizen (met € 40,00 korting per reis!) naar wedstrijden in Camp Nou
► gratis Email Nieuwsdienst

Fanclubmagazine "Barcelona"

Het zomernummer:

Het was voor de redactie in dit laatste nummer van het seizoen een makkelijke keuze met welk artikel we zouden beginnen. De dames van FCB Femení hebben met de tweede achtereenvolgende winst van de Champions League de hegemonie in het Europese vrouwenvoetbal afgedwongen. Een prestatie van formaat, die de cover van het magazine zichtbaar mag opvrolijken! Liefst 40.000 Barça-supporters vonden hun weg naar Bilbao waar de CL-finale plaatsvond. Onze redactie was er bij, het leverde een mooi reisverslag op. In het magazine uiteraard ook een terugblik op het seizoen van de mannen, dat helaas een stuk minder verliep. Ondanks de grote blessuregolf zagen we toch het nodige talent doorbreken, hetgeen de toekomst perspectief biedt. Zeker als we in ogenschouw nemen dat Barça Atlètic, het filiaal elftal, tot aan het ter perse gaan van dit nummer bezig was met promotie play-offs naar de Segunda División. We stellen u de hoofdrolspelers voor. Met onder andere een nieuwe boekenrubriek, een terugblik op vijf jaar Frenkie de Jong en tien jaar Marc-Andre ter Stegen wordt weer een mooie diversiteit aan artikelen aangeboden.

Het fanclubmagazine "Barcelona" is een prachtig full color glossy tijdschrift, dat met hart en ziel door de fanclubredactie gemaakt wordt. Het verschijnt vier keer per seizoen.

Barçapin

Als u nu lid wordt ontvangt u deze Barçapin gratis!

Deze pin is exclusief voor leden en is bijzonder vanwege de Nederlandse vlag in het logo.

Clubcard

De huidige clubcard

Aantrekkelijke ledenkorting!
Als lid van de Fan Club Barcelona krijgt u een flinke korting op uw deelname aan een fanreis, van maar liefst € 40,00 korting (per reis, per lid)

Penyabijeenkomsten
Geheel in de stijl van onze talrijke zusterorganisaties (penyes) in Spanje organiseren wij sinds het seizoen 2000-2001 zogenaamde penyabijeenkomsten. Rond een op TV live uitgezonden topwedstrijd van
FC Barcelona komen de leden vanuit het hele land bij elkaar om op grootbeeldscherm de wedstrijd te bekijken. Voor en na de wedstrijd wordt er gezellig bijgekletst over ons favoriete Barça.
Kijk voor een leuke impressie eens op de pagina Penyabijeenkomsten.

Speciale jubileumaanbieding!!
Word nu lid en u krijgt maar liefst € 12,50 jubileumkorting!! U betaalt voor het hele seizoen 2024-2025 dus slechts € 37,00!! En . . als bonus krijgt u het laatst verschenen magazine!!

*Ook vanuit landen buiten Nederland kunt u gebruik maken van deze jubileumaanbieding. I.v.m. onder andere hogere portokosten betaalt u
slechts € 47,00.

Aanmelden kan door hieronder uw gegevens in te vullen.

(Voor aanmeldingen vanuit België: Gelieve hieronder de 4 cijfers van uw postcode aan te vullen met de letters "BE"!)

Voorletters: *
Voornaam: *
Achternaam: *
Geslacht:
Geboortedatum: *
Adres: *
Postcode: *
Plaats: *
E-mailadres: *
Herhaal E-mailadres: *
Telefoon: *
Bankrekeningnummer: *
Herhaal bankrekeningnummer: *
BIC (buiten Nederland):

Geef een lidmaatschap cadeau!
Als u iemand een lidmaatschap van de Fan Club Barcelona cadeau wilt doen, dan kan dat heel eenvoudig. Klik hier om naar de betreffende pagina te gaan.

Gezinsledenlidmaatschap
De Fan Club Barcelona biedt de mogelijkheid voor het afsluiten van een aanvullend lidmaatschap voor gezinsleden. Dit gezinsledenlidmaatschap is uitsluitend van toepassing op leden uit het eigen gezin (inwonend) en bestaat uit een normaal lidmaatschap, maar dan zonder toezending van het fanclubmagazine (en de bijbehorende ledenbrief). Het gezinslid profiteert dus van alle overige voordelen en krijgt o.a. alle verder van toepassing zijnde ledeninformatie, de gepersonaliseerde clubkaart, kortingen op fanartikelen en reizen en bijzondere ledenaanbiedingen.

Een gezinsledenlidmaatschap is alleen mogelijk als er een hoofdlid is (en blijft). De kosten voor het gezinsledenlidmaatschap bedragen slechts € 29,50 (buiten Nederland € 35,00).

Aanmelden van een gezinslid kan heel eenvoudig door op de onderstaande link te klikken. Er verschijnt dan een email die u vervolgens eenvoudig kunt invullen en versturen. Na ontvangst van uw email krijgt u dan zo spoedig mogelijk een reactie van ons.

Gezinslid aanmelden per email

Let alstublieft op: vul uw gegevens compleet in, dus voor- en achternaam, adres etc. Zonder complete gegevens kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen!

*Klik op de link voor meer informatie!

De contributies voor seizoen 2024-2025 op een rij:

Leden Nederland € 49,50
Gezinsleden Nederland € 29,50