Club van 100

Het bestuur van de Fan Club Barcelona wil de Barça-familie in de Lage Landen graag nóg hechter maken. Daarom hebben wij een Club van 100 opgericht. Deze bestaat uit leden en andere Barça-vrienden die de Fan Club Barcelona een warm hart toedragen en de fanclub met een jaarlijkse (extra) bijdrage van honderd euro ondersteunen. Met hun deelname aan de Club van 100 verbinden zij zich nog sterker aan de fanclub en dragen zij een extra steentje bij aan het in stand houden van alle prachtige activiteiten van onze penya.

Club van 100 voordelen
Leden van de Club van 100 herkennen elkaar aan het hiernaast afgebeelde exclusieve 'Club van 100-speldje', dat zij na inschrijving toegestuurd krijgen. Daarnaast ontvangen zij per seizoen een leuke attentie en krijgen zij bij elke penyabijeenkomst, georganiseerd rondom El Clásico tussen FC Barcelona en Real Madrid, een welkomstdrankje en een zevental extra, felbegeerde loten om nog meer kans te maken op de prachtige Barça-prijzen, die bij de afsluitende loterij te winnen zijn. Bovendien mag ieder lid van de Club van 100, mits nog beschikbaar, zijn of haar eigen 'Club van 100-lidnummer' (van 1 tot en met 100) kiezen.

Optioneel
Indien gewenst, wordt uw naam vermeld op een speciale pagina op de website van de fanclub of in een speciaal kader in ons magazine.

Deelname aan de Club van 100 loopt, in afwijking van de contributieperiode, per kalenderjaar, dus van 1 januari tot en met 31 december.

Doet u mee?
Indien u deel wilt uitmaken van onze bijzondere Club van 100, dan verzoeken wij u vriendelijk hieronder uw gegevens in te vullen.

Na ontvangst van uw aanmelding nemen wij contact met u op over het door u gewenste Club van 100-lidnummer en uw eventuele naamsvermelding op deze pagina of in het speciale Club van 100-kader in het magazine.

Wij danken u bij voorbaat bijzonder hartelijk!!

Voorletters: *
Achternaam: *
Lidnummer:
Geslacht:
Geboortedatum: *
Adres: *
Postcode: *
Plaats: *
E-mailadres: *
Herhaal E-mailadres: *
Telefoon: *
Bankrekeningnummer: *
Herhaal bankrekeningnummer: *

Leden van de Club van 100
De onderstaande personen zijn lid van de Club van 100. Een aantal Club van 100-leden heeft aangegeven liever anoniem te willen blijven. Zij staan hier derhalve niet vermeld.

Naam Fanclub lidnr. Club van 100 lidnr.
Peter Goedbloed 2 1
Jo Rooden 1413 7