Aanmelden penyabijeenkomst

Kom gezellig El Clásico kijken!!

De wedstrijd tussen FC Barcelona en Real Madrid is definitief vastgesteld

op zaterdag 28 oktober om 16:15 uur!!

De fanclub organiseert die dag de penyabijeenkomst voor leden én introducés om gezamenlijk op een groot scherm naar de wedstrijd te kijken.

Deze keer zijn we van harte welkom bij ons zeer gewaardeerde lid Patrick in zijn Feestzaal De Kentering in Rosmalen.

We hopen met zoveel mogelijk fans uit de Lage Landen
de blaugranas aan te moedigen!

Ben je (nog) geen lid, maar heb je wel een FCB-hart?

Meld je hieronder aan voor de penyabijeenkomst en vul bij "lidnummer" het cijfer 000 in.

Tijdens de penyabijeenkomst hebben we een speciale aanbieding om ter plekke lid te worden!!

U bent van harte welkom!!

De toegang bedraagt € 5,00 per persoon inclusief de gebruikelijke 3 loten voor de loterij met weer tal van prachtige Barça-prijzen.

Voor € 5,00 per persoon krijgt u een heerlijke portie patat met snack (kroket, frikandel of kaassoufflé) in de rust van de wedstrijd.

Let op: De betaling is contant bij de entree!

Voor de aanwezige kids is er een speciale quiz, waar een mooie prijs mee gewonnen kan worden én de mooist uitgedoste kleine Barça-fan krijgt ook een speciale prijs!

Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, teamgenootjes, collega’s, etc. van harte welkom!!

Hoe meer Barça-fans hoe gezelliger

Neem er zo veel mee als u wilt!

De kleur WIT is, zoals u vast zult begrijpen, alleen niet welkom!

Programma:
14:30   Deuren open
15:00   Opening
15:30   Barça Quiz
16:00   Voorbeschouwing
16:10   Barça hymne
16:15   Wedstrijd
18:15   Uitslag Blinde pool & Loterij
19:00   Einde

Het is helaas niet mogelijk om een rondleiding te krijgen.

Adres:
De Kentering
Dorpsstraat 54
5241 ED Rosmalen

U krijgt van uw aanmelding in eerste instantie geen bevestiging.
Een dag voor de wedstrijddag krijgt u een e-mail met de nodige informatie. Dat is dan meteen een bevestiging van uw inschrijving.

Voor eventuele nadere informatie kunt u terecht bij bestuurslid
Marieke Wildenberg mariekewildenberg@gmail.com
Marieke is de fanclub's contactpersoon voor de penyabijeenkomst.

Wilt u niets missen van El Clásico?

Hieronder kunt u zich opgeven voor de penyabijeenkomst.

U komt toch ook?

Voornaam: *
Achternaam: *
Geslacht:
E-mailadres: *
Herhaal E-mailadres: *
Telefoonnummer: *
Lidnummer: *
Ik kom, inclusief mijzelf, met personen naar de penyabijeenkomst.*
Ik neem, inclusief mijzelf met ** personen deel aan het buffet.* ** S.v.p. alleen invullen als er op deze penya-avond een buffet georganiseerd wordt.
Ik neem, inclusief mijzelf met *** personen deel aan de rondleiding. *** S.v.p. alleen invullen als er op deze penya-avond een rondleiding georganiseerd wordt.