Grote Club Actie

We bestaan dit seizoen 25 jaar!!!

Steun de fanclub en win mooie prijzen!!

Al meer dan 45 jaar steunt de Nationale Grote Club Actie het Nederlandse verenigingsleven. Net als vorig jaar doet de Fan Club Barcelona mee met de online-versie van deze geweldige actie.

25 jaar FCB blauwe achtergrond

De fanclub viert dit seizoen naar het zilveren jubileum!! Al zo'n 25 jaar doet de fanclub heel veel voor u, dat weet u. Het wordt echter steeds moeilijker om een sluitende begroting te krijgen en de financiële eindjes aan elkaar te knopen. Daarom zou het erg fijn zijn om wat extra steun te ontvangen. En wat is er dan leuker om 'het nuttige' met 'het aangename' te combineren en u deel te laten nemen aan de Grote Club Actie? Zo maakt u enerzijds kans op prachtige prijzen en anderzijds geeft u de fanclub een extra (financieel) steuntje in de rug.

Ook niet-leden, die bijvoorbeeld vaak onze website en/of Instagram-pagina bezoeken en op die manier steeds allerlei Barça-nieuws ontvangen, zijn natuurlijk van harte welkom deel te nemen aan deze actie!

100.000 GCA 2023

Als lotenkoper maakt u grote kans op ruim 400.000 prijzen!! Met een hoofdprijs van
€ 100.000,00, een auto als tweede prijs en nog vele vele andere prijzen is de prijzenpot zeer substantieel!! Dan is slechts € 3,00 voor een lot zeker de moeite van het proberen waard!!

Klik hier om het uitgebreide prijzenpakket te bekijken!

QR-Code GCA 2021

Doet u mee en steunt u de fanclub?

Klik dan HIER of gebruik de QR-code hiernaast om u lot of loten te bestellen.

Mocht de link niet werken, kopieer deze link dan in uw brouwser: https://lot.clubactie.nl/lot/fan-club-barcelona/405019

Het is eenmalig, dus u zit er niet voor lange tijd aan vast!

We danken u bij voorbaat hartelijk voor uw steun!!