Nieuws Oktober 2010

Help Barça aan thuisoverwinning!

Vorig seizoen verraste het team van Rubin Kazan vriend en vijand door de derde groepswedstrijd in Camp Nou voor de Champions League winnend (1-2) af te sluiten.

Na het 1-1 gelijkspel van 29 september in Kazan is opnieuw het geloof er bij de Russen dat ze voor een stunt kunnen zorgen. “We verrasten Barcelona en de hele wereld vorig jaar. We zullen heel hard moeten werken, maar waarom zou het niet opnieuw kunnen gebeuren?” vraagt aanvoerder Christian Noboa zich hardop af.

Wil je ervoor zorgen dat dit niet gebeurt, de talenten van o.a. Messi, Iniesta, Villa en Xavi van dichtbij te kunnen bewonderen én een unieke ervaring rijker zijn om met alle Barça fans het team in het Camp Nou aan te moedigen? Klik dan meteen op http://www.fcbarcelona.nl/cl-reis_72.html en boek snel voor Barça - Rubin Kazan op dinsdag 7 december a.s.! Deze reis is ook toegankelijk voor niet-leden.

Pep Guardiola heeft al eens gezegd: “Ik hoop altijd dat het stadion vol zit. Hoe meer mensen er op de tribune zitten, hoe beter. We zijn veel sterker mét de fans, dan zonder.”