Nieuws December 2009

Het december-nummer is uit!

Het december-nummer van het fanclubmagazine "Barcelona" is uit.

Na 10 jaar met nagenoeg eenzelfde 'look' te hebben gewerkt, vonden we het tijd het blad qua uiterlijk in zijn geheel te moderniseren. Nummer 1 van dit seizoen had al een nieuwe cover. Nu is de gehele inhoud in een nieuwe stijl gebracht.

In deze editie o.a. een exclusief interview met "verdedigingsblok" Gerard Piqué en artikelen over de Gouden Bal van Messi, de wervelende show tegen Internazionale, de jeugdopleiding La Masia en het Catalaanse bondscoachschap van erelid Johan Cruijff. Verder een vergelijk tussen Victor Valdés en Edwin van der Sar, een verslag van de eerste fanclubreis, het debuut van voetbaltweeling Frank en Ronald de Boer, een relaas over de succesvolle penyabijeenkomst in Breda, een prachtig item over "El Culé" en een exclusief interview met topcommentator Sierd de Vos. We eindigen gepast met het slot van de carrières van de oude Barcelonatoppers Phillip Cocu en Henke Larsson.

Het nieuwe magazine is via deze link elektronisch door te bladeren. (Het laden duurt even, maar dan is wat u te zien krijgt zeker de moeite waard.)