Nieuws Juni 2011

Het nieuwe magazine is uit!

De vierde editie van het fanclubmagazine van dit seizoen is uit. Natuurlijk staat deze editie bol van de artikelen over (en heel veel foto's van) de kampioenschappen in de Lliga en de Champions League. Zo hebben we een uitgebreid seizoensoverzicht, het 'eeuwig genieten van een hemels Barça' en de finale op Wembley.

Vervolgens een artikel over het bijzondere bezoek dat een delegatie van de fanclub mocht brengen aan President Sandro Rosell en Vicepresident Jordi Cardoner, die beiden tijdens dit bezoek konden worden benoemd tot ereleden van de fanclub.

Verder een prachtige middenposter, verslagen van de laatste twee fanreizen en van de penyabijeenkomst in Den Haag en een artikel over het bijzondere Barça-B. We vervolgen met de vaste seizoensrubrieken 'de vele records van Barça' en 'Barcelona effe anders' en tot slot de 'sluitpost', een artikel over Zamora-winnaar en topstopper Víctor Valdéz.

Bekijk het magazine... (het "laden" duurt even, maar u krijgt dan ook iets moois te zien!)