Nieuws Juni 2013

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag wordt de nieuwe editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen deze dus morgen al in de brievenbus zien vallen. Bij het magazine zit de jaarlijkse give away ingesloten.

We beginnen deze editie natuurlijk met heel veel aandacht voor het seizoen van de 22ste landstitel, de vierde in 5 jaar! Nadat we 'een beetje zijn uitgevierd' vervolgen we met een interview met rechtsback Jordi Alba en artikelen over de 'krijger' Abidal en Barça '10 jaar aan de top'. De poster is er vanzelfsprekend een van het feestende team. Het tweede deel van het blad begint met de rubriek 'Achter de schermen'. Daarin deze keer het meest onderbelichte, maar waarschijnlijk belangrijkste bestuurslid, penningmeester Johan Wouterse. Verder komen aan bod: de fanreizen van april en mei, in "De hobby van . . " de voetbalacademie van Cesc Fàbregas, in "Ontdek Barcelona" de reïncarnatie van stierenvechtersarena 'Las Arenas', een geanimeerd artikel over de Barça Toons en, vanwege het 14-jarig bestaan, een speciale 'dankpagina'. We sluiten af met een exclusief interview met oud-speler Mark van Bommel en natuurlijk de ledenrubriek.

Klik hier en werp een eerste blik op wederom een prachtige uitgave.