Nieuws Oktober 2013

Het nieuwe magazine is uit!

Morgen (vrijdag) zal de nieuwe editie van het fanclubmagazine naar de post worden gebracht. De meeste leden zullen deze dus zaterdag in de brievenbus zien vallen.

We beginnen deze editie natuurlijk met veel aandacht voor de nieuwkomers Neymar Júnior en coach Gerardo ‘Tata’ Martino, en daarna een uitgebreid interview met capitán Xavi Hernández. Het unieke thema ‘Barça versus Ajax’ komt natuurlijk aan bod, voorafgegaan door een blik op Barça’s eerdere Europese avonturen in Nederland. Het eerste deel eindigt met een artikel over het nieuwe uitshirt, dat een stille steun is aan 'de Catalaanse zaak rondom onafhankelijkheid'.

In het midden vindt u, zoals gebruikelijk in de eerste seizoenseditie, een prachtige uitklapposter met o.a. de portretten van alle spelers en door onze fotografen geschoten posters van het Team en van Neymar.

In het tweede katern deel 5 van de rubriek ‘Achter de schermen’ en drie nieuwe items, te weten 'De (culinaire) tip van…’ met deze keer de beurt aan Diana, 'Ik was erbij!' van onze razende reporter Geert en een reis door de tijd met eindredacteur Henk in de rubriek ‘In de Barça Tijdmachine’. Verder de vaste ledenrubriek, een ode aan Lionel Messi en tot slot een exclusief interview met oud-speler Michael Reiziger.

Bekijk het magazine... (het "laden" duurt even, maar u krijgt dan ook iets moois te zien!)