Nieuws Oktober 2015

Johan Cruijff ernstig ziek

Johan Cruijff, de beste Nederlandse voetballer aller tijden, heeft helaas te horen gekregen dat hij lijdt aan longkanker. Dit werd bevestigd door FC Barcelona en het management van Cruijff zelf, die zelf nog niet op het verschrikkelijke nieuws heeft gereageerd. Logischerwijs wil de legende eerst de onderzoeken afwachten daarbij de privacy van zijn familie en hemzelf in stand houden. De afgelopen dagen kwamen er al geruchten naar buiten dat de gezondheidstoestand van Cruijff verslechterd was, maar met deze bevestiging is er toch sprake van een enorme klap voor de voetballerij. Namens de fanclub willen wij Johan en zijn hele familie erg veel sterkte toewensen in deze ongetwijfeld vreselijke periode. Als erelid van de fanclub heeft Johan onder meer via zijn stichting fantastische daden verricht. We hopen dat Cruijff deze lastige strijd zal overwinnen, en steunen hem ten zeerste. We zijn allen geschokt, en betuigen hiermee onze steun aan de nummer 14.