Nieuws Maart 2015

Kom Barça kijken!!

Barça en Real Madrid staan op 22 Maart voor de tweede maal dit seizoen tegenover elkaar. In Camp Nou wordt om 21.00 uur afgetrapt. Barça kan bij winst in El Clásico een goede stap zetten voor het kampioenschap van het seizoen 2014/15!

Wil je live op een groot scherm samen met andere Barça-fans de ontknoping van het seizoen bekijken?

Kom dan op zondag 22 Maart naar de penyabijeenkomst van de Fan Club Barcelona in het Rat Verlegh Stadion van NAC Breda!!

Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, teamgenootjes, collega’s, etc. van harte welkom. Neem er zo veel mee als u wilt, want hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

Kijk HIER voor meer informatie over de penyabijeenkomst.

Natuurlijk sluiten we de penya na de wedstrijd weer af met een loterij weer tal van prachtige Barça-prijzen!!

Wilt u niets missen van de Spaanse klassieker?
Meld je HIER aan voor de komende Penyabijeenkomst bij NAC Breda.