Nieuws Oktober 2015

Kom el Clásico kijken!!

De wedstrijd Real Madrid - FC Barcelona is op zaterdag 21 november om 18.15 uur.

Natuurlijk organiseert de Fan Club Barcelona weer voor de leden en introducés een penyabijeenkomst om gezamenlijk op een groot scherm naar de Spaanse klassieker te kijken. Deze keer bij Number Four in het Stadion Galgenwaard van FC Utrecht.

Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, team- en klasgenootjes, collega’s, etc. van harte welkom. Neem er zo veel mee als u wilt, want hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

De kleur WIT is, zoals u vast zult begrijpen, alleen niet welkom ;-)

Om voldoende tijd te hebben voor het voorprogramma gaan de zaaldeuren om 15.30 uur open.

De eerste buffetronde is om 16:30 uur en om 17:30 uur volgt de tweede ronde.
Het dinerbuffet kost slechts € 15,00 p.p.

De Barça Quiz voor de kinderen wordt om 17:00 uur gehouden en natuurlijk sluiten we de penya na de wedstrijd weer af met een loterij weer tal van prachtige officiële Barça-prijzen!!

De mooist uitgedoste fan ontvangt een speciale prijs, dus zorg voor een mooie Blaugrana outfit!! Is uw Barça-garderobe nog niet bijzonder genoeg?
Dan kunt u HIER bij de Barcelona Fan Shop uw outfit compleet maken!

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon.
Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk drie loten voor de loterij met prachtige officiële Barça-prijzen én u speelt mee met de blinde voetbalpool.

Wilt u niets missen van de Spaanse klassieker?

Meldt u dan HIER aan voor de penyabijeenkomst!

U komt toch ook?