Nieuws September 2018

Malcom geblesseerd

De nieuwe aankoop van FC Barcelona, Malcom, heeft op de training van maandag een enkelblessure opgelopen. De Braziliaan, die Barça afgelopen zomer voor ongeveer 30 miljoen over wist te nemen van Bordeaux, heeft een ligament in zijn rechterenkel beschadigd. Volgens de medische staf is Malcom ongeveer een week uitgeschakeld. De Braziliaan is goed begonnen bij Barcelona, want hij maakte al enkele goals in de voorbereiding en was tevens trefzeker in de strijd om de Joan Gamper Cup. Barça mist de aanvaller dus als het goed is niet tijdens wedstrijden, want door de internationale onderbreking zullen er geen duels gaan plaatsvinden komend weekeinde. Barcelona hervat het seizoen met een lastige uitwedstrijd bij Sociedad op 15 september.

Foto: www.fcbarcelona.cat