Nieuws Februari 2020

Mee naar Barça-Napoli?

Wilt u de sterspelers van FC Barcelona eens met eigen ogen aanschouwen en landgenoot Frenkie de Jong, superster Lionel Messi en de onnavolgbare Luis Suárez in actie zien?

Ook dit seizoen organiseren wij, in samenwerking met reizenpartner NBD Sports, een unieke Champions League-reis naar de eerste thuiswedstrijd in de knock-out fase. Daarin treft Barça op woensdag 18 maart a.s. SSC Napoli, momenteel achtste in de Serie A.

Programma en boekingsformulier
Het programma van deze bijzondere fanreis is inmiddels bekend. Klik hier voor meer informatie en om een boekingsformulier aan te vragen.

Boek snel uw reis, voor nu nog de beste prijs! Wacht in ieder geval niet te lang met boeken, want . . vol is vol!

Win € 250,00!!
Als u dit seizoen één van onze fantastische fanreizen boekt, dan maakt u kans om € 250,00 van uw reisprijs terug te winnen. Deze prijs geldt voor elke reis waardoor, inclusief deze Champions League-wedstrijd, de prijzenpot in totaal maar liefst € 750,00 bedraagt!! Klik hier voor meer informatie over deze speciale actie.