Mee naar Barça - Napoli?

Een belevenis: FC Barcelona - SSC  Napoli !!

NBD Sports, de reizenpartner van de Fan Club Barcelona, heeft de hand weten te leggen op een beperkt aantal toegangskaarten voor de Champions League wedstrijd FC Barcelona - SSC Napoli op woensdag 18 maart 2020 en vervolgens besloten om, in samenwerking met de fanclub, hiervoor een speciaal arrangement uit te zetten.

NB! Voor deze reis geldt inmiddels een toeslag van € 30,00.

Deze reis is overigens ook toegankelijk voor niet-leden!

Dit bijzondere en exclusieve arrangement bestaat uit:
■ de heenvlucht op woensdag 18 maart 2020 (vertrek vroeg in de ochtend);
■ de terugvlucht op donderdag 19 maart 2020 (vertrek in de middag)
■ vervoer tijdens het verblijf;
■ een toegangskaartje, eerste of tweede ring, voor de wedstrijd;
■ een overnachting inclusief ontbijt in een 4-sterren hotel;
■ reisbegeleiding (vanuit NBD Sports en/of de fanclub).

NB! Voorlopig programma (wijzigingen voorbehouden!):
Vanwege de vroege heenvlucht zal, als extraatje, op de woensdag een bezoek worden gebracht aan de stad!! U kunt overdag gebruikmaken van de 'Barcelona Bus' en/of één of meerdere toeristische attracties bezoeken.
Klik
hier om hiervoor kaarten te bestellen!

De volgende scherpe prijzen* zijn van toepassing:

Leden Niet-leden
Op basis van een tweepersoons kamer p.p. € 489,00 € 529,00
Op basis van een eenpersoonskamer p.p. € 539,00 € 579,00
Kinderen t/m 15 jaar p.p.
(bij 1 of 2 volwassenen op een kamer)
€ 469,00 € 509,00

* Let alstublieft op!! Deze prijzen zijn op basis van "alleen handbagage" (ruimbagage is op deze reis niet toegestaan!) en gelden zolang er geen toeslag van toepassing is, die met name afhankelijk is van de (hogere) actuele prijs van de betreffende vluchten. De vliegprijzen kunnen elk moment wijzigen. Boek dus zo snel mogelijk!! Want: vol is vol!!

Indien u deze voetbalreis wilt boeken, klik dan op onderstaande knop en verstuur vervolgens de email die u te zien krijgt. Wij sturen u dan een boekingsformulier toe.

Indien de bovenstaande knop niet goed werkt, kunt u ook het e-mailadres peter@nbdsports.nl gebruiken voor de aanvraag van een boekingsformulier.

Heeft u geen e-mail, dan kunt u ook bellen (073-6440900). Wij sturen u dan een boekingsformulier per post toe. Krijgt u onverhoopt de voice mail spreek dan uw naam, adres, postcode en woonplaats in en, indien van toepassing, ook uw lidnummer.

Boekingen worden behandeld op volgorde van binnenkomst en vol is vol!