Nieuws Oktober 2012

Meld je nu aan voor de Penya!

De Spaanse competitie krijgt nog wel eens de kritiek saai te zijn omdat het altijd gaat tussen FC Barcelona en Real Madrid. “Of La Liga saai is omdat de titelstrijd altijd gaat tussen Barça en Real? Daar ben ik het niet mee eens. Ik was verrast om te merken dat de Spaanse competitie over het geheel sterker is dan de Premier League”, aldus Cesc Fàbregas die in het verleden voor Arsenal FC voetbalde in de Engelse competitie. “FC Barcelona en Real Madrid zijn dusdanig sterk dat het voor andere clubs moeilijk is om te volgen. In Engeland kun je de Premier League zelfs nog winnen wanneer je vijf of zes wedstrijden verliest. Hier kunnen we de titel verspelen door één keer gelijk te spelen of te verliezen, dus is het veel zwaarder dan in Engeland. Bovendien zijn Spaanse ploegen tactisch sterker dan Engelse ploegen, het is hier moeilijk om een assist te geven of te scoren.”

El Clásico beloofd dus op zondag 7 oktober a.s. weer een legendarische avond te worden. De aanvangstijd van de wedstrijd is 19:50 uur. Om voldoende tijd te hebben voor het voorprogramma (buffet, rondleidingen en de Barça Quiz) gaan de deuren van de zaal 'De Cordial' bij NAC Breda om 16.30 uur open voor de leden én hun introducés. Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, collega’s, teamgenootjes, etc. van harte welkom, want hoe meer Barça-fans des te gezelliger wordt het!

Wil je ook niets missen van de Spaanse klassieker?
Kom dan naar de penyabijeenkomst van de
Fan Club Barcelona en meldt u HIER aan!