Nieuws Oktober 2013

Neymar wint en scoort

Neymar heeft ondanks een kleine blessure eerder deze week gespeeld voor Brazilië. De 'Goddelijke Kanaries' speelde zaterdag in en tegen Zuid-Korea.

Brazilië had het lange tijd lastig met de Aziaten die goed en stevig verdedigde. Ook Neymar was regelmatig het doelwit van een charge. De gasten, met ook blaugrana Dani Alves in de basis kwamen vlak voor rust op voorsprong. Neymar scoorde uit een vrije trap van een behoorlijke afstand. In de tweede helft was het verzet gebroken en tikte de Zuid-Amerikanen de Zuid-Koreanen tureluurs. Oscar scoorde op mooie wijze de 0-2 en door het doelpunt van de middenvelder van Chelsea was de oefenwedstrijd beslist.

Beide blaugranas speelden de hele wedstrijd mee en hebben geen last van blessures, wat goed nieuws is met het oog op de belangrijke wedstrijden tegen AC Milan en Real Madrid. Bekijk hieronder de hoogtepunten van deze wedstrijd, met een mooie panna van Neymar.