Nieuws Juni 2012

Nieuwe magazine is uit!

De laatste editie van het fanclubmagazine van dit seizoen is verschenen. Het blad is donderdag bij de post bezorgd, dus de meeste leden zullen het blad vandaag op de deurmat vinden.

Dit bijzondere nummer staat voor een belangrijk deel in het teken van het afscheid van succescoach Pep Guardiola en begint natuurlijk met een dankwoord aan de man die 'ons' 14 prijzen in 4 jaar tijd bezorgde. Hierna volgen het traditionele seizoensoverzicht, een verslag van de finale van de Copa del Rey, een interview met vijfvoudig Zamorawinnaar Victor Váldes en een alleraardigst artikel over 'vuurpijl' Cristian Tello. Na de prachtige 'Copa Campions' poster wordt het tweede deel van het blad ingevuld met een presentatie van het 1.300ste lid, de penyabijeenkomst in het Gelredome, de laatste twee fameuze fanreizen en verhalen over de 'FCB Foundation' en Herbalife & Messi. We eindigen met het seizoensitem over de Barça-jeugd, 'Ontdek Barcelona' en de rubriek over de vele records.

Klik hier om even door het blad te bladeren (het "laden" duurt even).