Nieuws November 2015

Ontmoet de Fan Club Barcelona op de Voetbal Vakbeurs!

Dit jaar zal de Fan Club Barcelona voor de vierde keer aanwezig zijn op de Nationale Voetbal Vakbeurs, onderdeel van de Nationale Sport Vakbeurs. Op woensdag 2 december, van 10.00 tot 21.00 uur, zullen toeleveranciers en belanghebbenden uit de voetbalwereld bij elkaar komen in de Evenementenhal in Gorinchem.

De vakbeurs is niet alleen een platform om leveranciers met bestuurders samen te brengen. Ze bieden voor alle voetballiefhebbers genoeg amusement om iedereen een leuke en interessante dag te bezorgen. Er worden bijvoorbeeld vele activiteiten en workshops met bekende voetballers en trainers georganiseerd.

Met inmiddels 4.000 voorinschrijvingen en ruim 250 exposanten is de Nationale Voetbal Vakbeurs 2015 nu al een groot succes!
Naast een goed aanbod van diverse toeleveranciers, waarborgt de Nationale Voetbal Vakbeurs dit jaar een veelzijdig programma vol entertainment en bekende namen uit de voetbalwereld verzorgt door o.a. de KNVB en haar partners.

De stand van de Fan Club Barcelona is te vinden op het Merchandisingplein en daar kun je diverse vrijwilligers van het bestuur en de redactie ontmoeten. Ze zijn te herkennen aan de Barça-shirts! Dit is bij uitstek de

Bent u liefhebber van het voetbal en wilt u niets missen? Meldt u zich dan aan voor gratis entreekaarten! Wij kijken ernaar uit om u te ontmoeten!