Nieuws Oktober 2010

Pedro geblesseerd

Na uitgebreide tests is vandaag gebleken dat Pedro ongeveer drie weken moet herstellen van een gescheurde kuitspierblessure die hij opliep tijdens het 1-1 gelijkspel van afgelopen zaterdag tegen Real Mallorca.

Tijdens de wedstrijd verliet de aanvaller een kwartier voor tijd geblesseerd het speelveld en werd daarbij vervangen voor Nolito. In de kleedkamer hebben de clubartsen Pedro gelijk onderzocht en de spierblessure in zijn linkerkuit geconstateerd. ‘El Canario’ moet zich daardoor afmelden bij de Spaanse nationale ploeg voor de komende interlandwedstrijden tegen Litouwen en Schotland. Afhankelijk van het verloop van zijn herstel, mist hij mogelijk ook de belangrijke competitiewedstrijden tegen koploper Valencia en Real Zaragoza. Ook voor de Champions League wedstrijd tegen FC Kopenhagen is Pedro een vraagteken.