Nieuws Oktober 2015

Real - Barça kent datum

Dé wedstrijd van de eerste seizoenshelft kan genoteerd worden in de agenda! De enige echte Clásico, die afgelopen jaar twee keer in een overwinning voor de thuisspelende ploeg resulteerde, zal gespeeld gaan worden op zaterdag 21 november!

De meest recente Clásico werd door de Spaanse voetbalbond op een vervelende zondagavond gepland, maar nu spelen beide topteams dus weer tegen elkaar op de vertrouwde zaterdag.

Dit betekent logischerwijs ook dat de fanclub de gebruikelijke penyabijeenkomst zal organiseren op 21 november, dus voor de echte fans geldt het advies om de datum te noteren in de agenda!!

Barça en Real zullen in het Santiago Bernabéu om 18:15 aftrappen.

De twee koplopers hebben de afgelopen jaren te veel onderlinge wedstrijden uitgevochten om kort samen te vatten, maar er is ook dit jaar een garantie voor spektakel!

Hou onze site in de gaten voor informatie over de penyabijeenkomst, die u logischerwijs niet mag missen!