Nieuws Februari 2015

Selectie bekend voor Villarreal

Woensdagavond speelt Barça het eerste duel in de halve finale van de Copa del Rey tegen Villarreal. Om 20.00 uur zal er in het eigen Camp Nou worden afgetrapt.

Eerder deze maand, op 1 Februari jl., stonden beide ploegen voor de competitie tegenover elkaar. In Camp Nou wisten de blaugrana’s met 3-2 te winnen van The Yellow Submarine na twee maal op achterstand te zijn gekomen. Villarreal wist afgelopen zaterdag met 2-0 van Granada te winnen en staat daarmee op de zesde plaats van de Primera División met 41 punten uit 22 duels. Tijdens de persconferentie van dinsdag waarschuwde Luis Enrique voor het gevaar van het team van Marcelino García: “We zullen onze kansen meteen af moeten maken en Villarreal niet in het spel laten komen”, aldus Lucho.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.

De selectie bestaat uit: Ter Stegen, Masip, Piqué, Rakitić, Busquets, Xavi, Pedro, Iniesta, Suárez, Messi, Neymar, Rafinha, Mascherano, Bartra, Jordi Alba, Adriano, Alves en Mathieu.

Video: www.fcbarcelona.cat