Nieuws Oktober 2020

Selectie voor El Clásico

Zaterdag staat El Clásico op het programma. Om 16:00 zal er in Camp Nou worden afgetrapt tijdens het eerste duel van het seizoen tegen Real Madrid. Voor dit duel heeft Ronald Koeman de selectie bekend gemaakt. De wedstrijdselectie bestaat uit: Dest, Piqué, Araujo, Sergio, Aleñá, Griezmann, Pjanic, Braithwaite, Messi, Dembélé, Riqui Puig, Neto, Coutinho, Lenglet, Pedri, Trincao, Jordi Alba, Sergi Roberto, Frenkie de Jong, Ansu Fati, Firpo Junior, Iñaki Peña en Arnau Tenas.

Voor het duel met de Koninklijke hebben de blaugranas op vrijdag de laatste training afgewerkt. Na de training heeft de coach een persconferentie gegeven. Hier temperde Koeman de verwachtingen: “Ondanks dat de resultaten van Real Madrid tegenvielen de laatste wedstrijden, weet ik dat deze wedstrijden op zich staan. Ze zullen ten alle tijden gebrand zijn op een goed resultaat, hun moraal zal zeker hoog zijn.” De Nederlandse trainer hoopt dat de spelers zichzelf belonen. “De spelers verdienen het om deze Clásico te winnen. Ze werken er zo hard voor”, vertelde Koeman.

Foto: www.fcbarcelona.cat