Nieuws Mei 2015

Toekomst Alves onduidelijk

Het is nog onduidelijk waar Alves speelt volgend jaar. De Braziliaan vertelde dat maandag aan de pers. De rechtsback sprak na de training met de pers. “Of ik bij de club blijf is nog niet duidelijk. Er lopen op dit moment te veel zaken om me daar mee bezig te houden. Mijn contract loopt tot 30 juni. Op dit moment focus ik me alleen op de twee finales die gaan komen. Ik hoop dat we weer geschiedenis kunnen schrijven. Ik doe mijn taak om onze doelen te behalen, ik ben 100% voor de club".

Alves sprak ook nog over het afscheid van Xavi. “Het was een eer om een kleedkamer met hem te delen met een echte professional. En een voorbeeld voor hoe een voetballer zou moeten zijn. Hij is onvoorspelbaar. Een unieke speler. Ik ben er zeker van dat hij gemist gaat worden".