Nieuws Oktober 2015

Wat hebben de komende weken in petto voor Barça?

Dit weekend hervat FC Barcelona de campagne in de Spaanse competitie na de internationale onderbreking. Tussen nu en de laatste internationale verplichtingen van het kalenderjaar speelt Barça niet minder dan zeven wedstrijden. Ná die onderbreking volgt meteen de veel geanticipeerde trip naar het Santiago Bernabéu om het voor het eerst dit seizoen op te nemen tegen Real Madrid.

Vier van de zeven wedstrijden worden in La Liga gespeeld. De enige uitwedstrijd daarvan zal het bezoek aan Getafe zijn, op 31 oktober (20.30 uur). Rayo Vallecano (17 oktober, 20.30 uur), Eibar (25 oktober, 18.00 uur) en Villarreal (8 november, 16.00 uur) zullen alle drie naar het Camp Nou komen.
Voor de Fan Club Barcelona is de wedstrijd tegen Eibar tevens het hoogtepunt van de allereerste fanreis van het seizoen 2015/16!

Ook de Champions League campagne gaat verder. Deze weken wordt het tweeluik tegen BATE Borisov gespeeld, de wedstrijden achter elkaar. De eerste is in Belarus (20 oktober, 20.45 uur), de return volgt vijftien dagen later (4 november, 20.45 uur).

Tot slot staat de allereerste wedstrijd in het toernooi om de Copa del Rey op het programma. De tegenstander daarvan en de datum plus tijd moeten nog bepaald worden, maar uiteraard houden wij u op de hoogte.

Genoeg om naar uit te kijken dus alvorens een aantal Barça-spelers halverwege november weer het nationale tenue aantrekt!