Nieuws December 2009

We hebben ons goed hersteld

Guardiola was blij na afloop van de overwinning op Deportivo. De eerste helft ging perfect voor de blaugranas, alleen werd er vergeten de voorsprong uit te breiden. Hierdoor kwam Depor op ongelukkige wijze terug in de wedstrijd. “ We hadden de tegengoal niet verdiend, ik ben erg blij met het optreden in de tweede helft”, geeft Guardiola aan. “Deportivo zette ons vast op het middenveld, na de invalbeurt van Pedro opende het veld meer voor ons”.  Pep verteld dat Deportivo een goed georganiseerd elftal is maar dat Barcelona het spel domineerde ook in de mindere periodes. “We hebben ons goed hersteld”.  De oefenmeester kijkt nu vooruit op het Champions League duel tegen Kiev. “ Woensdag zal de belangrijkste wedstrijd van het seizoen zijn voor de toekomst. Ik ben er van overtuigd dat we het gaan redden”.

Kijk hier de samenvatting van Deportivo-Barça