Nieuws Januari 2015

Xavi is weer fit

Woensdagavond wordt de heenwedstrijd gespeeld van de kwartfinale van de Copa del Rey. In het eigen Camp Nou begint om 22.00 uur het duel tegen Atlético Madrid. Het team van Diego Simeone wist in de vorige ronde Real Madrid uit te schakelen.

Voor deze eerste kwartfinale is de selectie bekend gemaakt. Xavi, die het uitduel met Deportivo de la Coruña aan zich voorbij moest laten gaan vanwege een kuitblessure, is fit verklaard en toegevoegd aan de selectie.

De volledige selectie bestaat uit: Ter Stegen, Masip, Alves, Adriano, Piqué, Bartra, Alba, Mascherano, Busquets, Sergi Roberto, Iniesta, Xavi, Rakitic, Rafinha, Pedro, Suárez, Messi en Neymar.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.