Nieuws November 2013

Penyabijeenkomst Ajax-Barça: Komt allen!

Na jaren van hopen op een Nederlandse tegenstander voor FC Barcelona in de Champions League is het eindelijk zover:

Barça komt naar Nederland!

Dit bijzondere moment willen we natuurlijk niet geruisloos voorbij laten gaan en daarom organiseren we samen met Penya La Máquina Blau Grana te Zutphen een extra penyabijeenkomst.

Het duel Ajax - FC Barcelona is dinsdag 26 november om 20:45 uur.

Voor de penyabijeenkomst hebben we een fantastische locatie gevonden: B-eat naast de Amsterdam ArenA! Het restaurant is gevestigd boven de hoofdentree van het Ziggo Dome en is bereikbaar via een grote trap vanaf het plein voor de ArenA.

B-eat regelt een groot scherm zodat u en uw introducés daar de wedstrijd kunnen kijken. Daarnaast is er ook een aantal tv-schermen beschikbaar, zodat er voor een ieder goed zicht is op de wedstrijd. De zaaldeuren gaan om 16.00 uur open.

U bent bij deze hartelijk uitgenodigd om te komen! Natuurlijk zijn ook al uw vrienden, familie- en gezinsleden, teamgenootjes, collega’s, etc. meer dan welkom. Neem er zo veel mee als u wilt, want hoe meer Barça-fans, hoe gezelliger!

Bent u nog geen lid van de Fan Club Barcelona, maar zou u wél graag naar de penyabijeenkomst komen? Meldt u dan hier aan als lid en kom Ajax-Barça kijken!

Overigens ontvangt de mooist uitgedoste fan die dag een speciale prijs, dus kom in uw blaugrana outfit! Is uw Barça-garderobe nog niet bijzonder genoeg? Dan kunt u hier bij de Barcelona Fan Shop uw outfit compleet maken!

U kunt zich hier direct aanmelden!!

Zeg het voort, zeg het voort!!!