Nieuws Juni 2014

Toekomst Rakitić bij Barcelona?

Hoewel de wereld zich richt op het WK wordt er in Barcelona hard gewerkt aan de selectie van volgend jaar. Op dit moment zijn de twee belangrijkste namen Reus van Dortmund en Rakitić van Sevilla. Reus die het WK aan zich voorbij moet laten gaan vanwege een blessure. In de Catalaanse pers wordt al gesproken over een akkoord tussen de club en de speler. Het zou nu wachten zijn op medewerking van Dortmund.

Rakitić lijkt al in een iets verdere fase te zitten. Sport.es kopt dat de overeenkomst een kwestie van afronden is. De Kroatische middenvelder heeft nog een contract van 1 jaar. De media spreekt van een bod van rond de 18 miljoen om hem in te lijven. De speler zou worden gehaald op aandringen van nieuwe coach Luis Enrique. Mochten we meer nieuws hebben dan laten we dat zo spoedig mogelijk weten.