Nieuws Februari 2018

Voorbeschouwing Ivan Rakitic

Kroatische middenvelder kijkt vooruit naar de wedstrijd van Chelsea tegen Barça.

Hij verwacht dat ze aantreden tegen een sterk en goed georganiseerd Chelsea. Ivan Rakitic, 1 van de steunpilaren in de opbouw bij Barca, sprak de verzamelde pers toe.”Het zal lastig worden en wel zullen perfect moeten spelen om te overwinnen. Chelsea is een sterk team en de strijd op het middenveld zal hevig zijn. Ze spelen vanuit een goede organisatie en zullen het ons zo moeilijk mogelijk maken.”

Om deze reden denkt de Kroaat alleen aan deze wedstrijd.“ We moeten zo goed mogelijk van start gaan en ons uitgangspunt is ,dat we scoren en winnen. We zullen de wedstrijd moeten controleren zonder te denken aan de return in Barcelona.”

Ondanks de lastige tegenstander, verzekerde Rakitic dat het team erg gemotiveerd is: “We zijn klaar voor de strijd. La Liga en de Copa zijn ook belangrijk, maar de motivatie voor de Champions League is speciaal, en anders".

"We willen het publiek vermaken met ons goede spel, en de wereld laten zien wat we kunnen.Bovenal is het als team genieten om deze wedstrijden te mogen spelen.”

Chelsea –FC Barcelona wordt dinsdagavond 20/2/2018 gespeeld om 20.45 CET.

Foto:www.fcbarcelona.com