Nieuws Oktober 2009

Vernieuwd magazine is uit

Het september-nummer van het fanclubmagazine is uit.

Na 10 jaar met nagenoeg eenzelfde 'look' te hebben gewerkt, vond de redactie het tijd om het blad qua uiterlijk in zijn geheel te moderniseren. De vernieuwing zal, gedurende dit seizoen, in stappen worden uitgevoerd. Met de nieuwe cover is daartoe de eerste stap gezet.

In deze editie een exclusief interview met nieuwkomer Maxwell, de presentatie van de nieuwe spelers en aanstormende jeugd, een verslag van de voorbereiding en, inmiddels als te doen gebruikelijk in het eerste seizoensnummer, een grote meerzijdige poster. Verder een nieuw seizoensitem over grote sterren die ooit voor Barça speelden, met als opener Diego Maradona, een vergelijk tussen Lionel Messi en Cristiano Ronaldo, nog een nieuw seizoensitem over tradities of sagen van de Club, waarin 'el Avi' (Barça's eigen 'Opa') als eerste glorieert, een artikel over de Wereldbeker en een exclusief interview met BN-er en Barçafiel Raoul Heertje.

Het nieuwe magazine is via deze link elektronisch door te bladeren. (Het laden duurt even, maar dan is wat u te zien krijgt zeker de moeite waard.)