Nieuws December 2023

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag wordt de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht.

De regels voor verzending van periodieken, zoals ons magazine, zijn door PostNL een tijd geleden eenzijdig aangepast. Gevolg is dat het bezorgen langer duurt, dan de '24-uurs bezorging', zoals we die voorheen kenden. We kunnen daarom op dit moment helaas niet precies zeggen wanneer het magazine bij u op de deurmat valt. We verwachten dat dat op z'n vroegst a.s. woensdag zal zijn.

De redactie heeft weer alles uit de kast gehaald om er een interessant magazine van te maken. Dit keer veel aandacht voor de doorbraak van Lamine Yamal en Fermín Lopez, de jongste pronkstukken van La Masía. De jeugdacademie, waarvan het succes in een apart artikel wordt belicht, blijkt eens te meer zijn waarde te tonen.

Dat het wat stroef gaat momenteel met Barça, wordt toegelicht door aankoop Iñigo Martinez. Wie daarentegen juist in de zevende hemel verkeert is Aitana Bonmati, winnares van de Gouden Bal bij de vrouwen.

Uiteraard staan we in dit nummer stil bij ons 25-jarig jubileum. Dit keer zetten we onze fotografen in de spotlights. Verder besteden we aandacht aan de eerste Nederlander, die ooit voor Barça uitkwam, de ‘doordenderende’ dames, de penyabijeenkomst, de Champions League-reis naar de thuiswedstrijd tegen Porto en kijken we uitgebreid terug op de carrière van Barça-legende Manual Asensi.

Met al deze veelzijdigheid wenst de redactie u heel veel lees- en kijkplezier!