Nieuws Mei 2015

Reacties na overwinning

Na de 3-0 overwinning van Barça op Bayern München van woensdagavond n de halve finale van de Chapions League hebben enkele spelers een reactie gegeven.

Zo sprak Andrés Iniesta met de pers. "Zowel wij als Bayern heb ben geprobeerd het duel te domineren. Gelukkig wisten wij de wedstrijd aan het eind te beslissen", vertelde de middenvelder, die vervolgde met: "Er is nog niets beslist. Volgende week in de return moeten we ook geconcentreerd blijven voetballen." El Banquito was ook lovend over zijn ploeggenoot Lionel Messi: "We zijn blij dat we Messi in het team hebben. Hij is een fantastische speler."

Ook Gerard Piqué gaf een reactie. De verdediger was tevreden met het vertoonde spel: "Het was een spectaculaire wedstrijd. Verdedigend stond het goed. Daarnaast creëerden we ook een aantal goede kansen. Uiteindelijk hebben we daarom ook gewonnen."

Tot slot reageerde ook Sergio Busquets op de overwinning tegen de Duitse kampioen. "Het was een snel, fysiek duel, waarbij we een goed resultaat hebben neergezet voor de return", aldus Busi. De middenvelder verklaarde ook nog voor Barça TV: "We hadden genoeg vertrouwen en we wisten dat we kansen zouden krijgen." De middenvelder is positief gestemd over de return: "Ondanks dat we favoriet zijn, weten we dat Bayern het ons lastig kan maken. We moeten in de Allianz Arena ook zien te winnen."