Nieuws September 2019

Grote Club Actie

Help de fanclub en win mooie prijzen!!

Al meer dan 45 jaar steunt de Nationale Grote Club Actie het Nederlandse verenigingsleven. Net als vorig jaar doet de Fan Club Barcelona mee met de online-versie van deze geweldige actie.

De fanclub bestaat 20 jaar, dat weet u. We hebben dit heugelijke feit het afgelopen seizoen al uitgebreid gevierd en gaan daar, in de rest van dit kalenderjaar, gewoon mee door.

De fanclub doet heel veel voor u, dat weet u. Het wordt echter steeds moeilijker om een sluitende begroting te krijgen en de financiële eindjes aan elkaar te knopen. Voor de viering van het bijzondere jubileum zouden we daarom graag wat extra steun van u ontvangen. En wat is er dan leuker om 'het nuttige' met 'het aangename' te combineren en u deel te laten nemen aan de Grote Club Actie? Zo maakt u enerzijds kans op prachtige prijzen en anderzijds geeft u de fanclub een extra (financieel) steuntje in de rug.

Ook niet-leden, die bijvoorbeeld vaak onze Facebook-pagina en website bezoeken en op die manier steeds allerlei Barça-nieuws ontvangen, zijn natuurlijk van harte welkom deel te nemen aan deze actie.

Met een hoofdprijs van € 100.000,00, als tweede prijs een auto en nog vele andere prijzen zoals reisjes, fietsen en allerlei cadeaubonnen is de prijzenpot substantieel. En de winkans ligt rond de 1 op 90! Dan is slechts € 3,00 voor een lot zeker de moeite van het proberen waard!!

Doet u mee en steunt u de fanclub? Klik dan hier en vervolgens op de 'Steun ons-button' (rechtsboven op de betreffende pagina) om u lot of loten te bestellen. Het is eenmalig, dus u zit er niet voor lange tijd aan vast!

We danken u bij voorbaat hartelijk voor uw steun!!

Klik hier voor de complete lijst met prijzen.

Met vriendelijke groeten,

Namens het bestuur van de fanclub

Peter Goedbloed