Nieuws Februari 2014

Met de fanclub op reis

Het is ongekend spannend. FC Barcelona heeft afgelopen weekend de koppositie in de Primera División weer verspeeld door het verlies tegen Real Sociedad. Met nog 13 speelronden te gaan is Barça, samen met Real Madrid en Atletico Madrid nog in de race om kampioen van Spanje te worden. Wilt u zelf een keer een wedstrijd van Messi, Xavi en Iniesta bijwonen?  Dat kan.

In samenwerking met partner NBD Sports organiseert de Fan Club Barcelona eind februari een fanreis naar de wedstrijd FC Barcelona – UD Almería, de club die vorig seizoen promoveerde naar de eredivisie van Spanje. Alleen de aanblik van een vol Camp Nou is al een ervaring op zich. Natuurlijk heeft u tijdens het weekend ook ruimschoots de tijd om de stad Barcelona te bezoeken en te genieten van alles wat zij te bieden heeft. De reisbegeleiding helpt u hierbij graag op weg. Velen gingen u al voor. Enkele positieve reiservaringen kunt u terug vinden als u hier klikt.

Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar voor deze reis. Klik hier als u interesse heeft om nog 'last minute' mee te gaan.