Nieuws April 2022

Fanclub 23 jaar!

De Fan Club Barcelona blaast op 9 april de verjaardagskaarsjes uit! Inmiddels is de fanclub alweer 23 jaar oud na de oprichting in 1999. In die gehele periode heeft de fanclub al vele successen meegemaakt. Over 2 jaar staat alweer een jubileumjaar voor de deur! De verjaardag van de fanclub is goed getimed, want de club verkeert eindelijk weer in positieve sferen na moeilijke jaren. De weg omhoog lijkt ingezet en waar de mannen opkrabbelen zijn de vrouwen de allerbesten ter wereld - reden genoeg dus voor optimisme dat ook in dit nieuwe levensjaar voor de fanclub weer veel te vieren valt! Hopelijk dat het verjaardagsfeestje nog een keer gevierd kan worden met de leden, wellicht bij een volgende penyabijeenkomst!