Wie de jeugd heeft . . . . .

Daniel MooreDaar waar onze voorzitter Peter Goedbloed al zeven keer opa is, gold dat tot voor kort nog niet voor de beste vriend van onze preses, de Australische Peter Moore.

Toen Down Under dan eindelijk het eerste kleinkind (Daniel Moore) werd geboren, kon onze Peter het niet laten om Daniel alvast van een Barça outfit te voorzien. Je kunt er tenslotte niet vroeg (en niet ver) genoeg mee beginnen ☺.

Maarten en Jacco

Ook binnen de Fan Club Barcelona roert de jeugd zich, getuige de initiatieven van Maarten de Schutter en Jacco Meeuwis. Deze twee jonge en zeer enthousiaste leden van de fanclub zijn idolaat van Barça en produceren al een tijdje, maandelijks, hun eigen tijdschrift genaamd 'De 12de man' clubblad (het "laden" duurt even!). Bekijk hieronder de edities van tijdschrift  om deelgenoot te worden van hun belevenissen.

Bericht van Maarten de Schutter:
Beste lezers van de 12de man, we moeten onze excuses aanbieden omdat er de laatste maanden geen tijdschrift is verschenen. Door meerdere omstandigheden, o.a. schoolwerk en een trip naar Barcelona kwamen we in tijdnood. Helaas heeft Jacco Meeuwis, hoofdjournalist besloten zijn werkzaamheden bij dit tijdschrift niet te verlengen. Dit betreur ik ten zeerste, maar ik ben blij dat ik twee jaar met hem mocht samenwerken. We zochten naar een nieuw lid voor de 12de man, en uiteindelijk is die gevonden in Yoran de Vos, die vanaf nu een aantal van Jacco’s taken zal overnemen. We willen Jacco bedanken voor alles en hij heeft altijd hard gewerkt voor het tijdschrift! Bedankt Jacco!
Maarten de Schutter
Hoofdredacteur de 12de man

Klik hier om het julinummer te bekijken.
Klik hier om het augustusnummer te bekijken.
Klik hier om het septembernummer te bekijken.
Klik hier om het oktobernummer te bekijken.
Klik hier om het novembernummer te bekijken.
Klik hier om het decembernummer te bekijken.
Klik hier om het januarinummer te bekijken.
Klik hier om het nieuwste nummer te bekijken en deelgenoot te worden van hun belevenissen.

Maarten en Jacco beheren overigens ook een eigen website, die te vinden is onder: de12deman.webs.com.

De fanclub is blij verrast met deze ontwikkeling en hoopt van harte dat, talenten als Maarten en Jacco, in de toekomst een redactionele bijdrage aan de fanclub gaan leveren.

Barçababy die weet hoe het moetFanatieke Barçababy:

Even tijd voor wat humor ;-)!

Rivaliteit wordt soms "met de moedermelk ingegoten".

Jong geleerd is tenslotte . . . .