Nieuws November 2013

20 kaarten verloot

Maandagavond zijn, tijdens de reguliere bestuursvergadering, 20 toegangskaarten voor de Champions League wedstrijd Ajax - Barça verloot. Het betreft 6 kaarten meer dan de eerder aangekondigde 14 stuks. Dit werd mogelijk omdat we recentelijk nog enkele extra kaarten kregen toegewezen. Alle 20 kaarten betreffen uiteraard het Barcelona-vak.

De gelukkigen zijn inmiddels op de hoogte gesteld. We feliciteren ze bij deze hartelijk!

We hopen van harte dat alle leden (ook degenen die zich wel hadden ingeschreven, maar niet zijn geloot) met hun eventuele introducés toch naar de penyabijeenkomst komen. Met de verwachte komst van veel internationale culés, wordt het natuurlijk niet alleen een heel bijzonder feest, maar ook tijdens de penyabijeenkomst maak je nog kans op kaarten voor de wedstrijd! Er worden namelijk, tussen 19.45 en 20.00 uur, nog 3 setjes van 2 kaarten voor de wedstrijd onder de aanwezige leden verloot!!

En natuurlijk is ook de gewone verloting weer even spectaculair als altijd, met als fantastische hoofdprijzen . . . 2 door Lionel Messi gesigneerde shirts (van dit seizoen)! In de verloting hebben we zelfs 10, door Replay Nederland beschikbaar gestelde, Barça-jeans. Replay is sinds kort officieel partner van FC Barcelona en voorziet de spelers van prachtige casual kleding (voor meer info klik hier).

Het belooft een fantastische dag te worden! Kom dus allemaal naar de penyabijeenkomst in Amsterdam! Klik hier om jezelf alsnog aan te melden voor hét feest van het jaar!