Nieuws Juni 2009

3 spelers met vakantie

Terwijl de geruchten over eventuele transfers nog over het internet rondspoken en de Spaanse internationals (Xavi, Puyol, Piqué en Busquets) en Dani Alves met Brazilie nog om de Confederations Cup aan het voetballen zijn kunnen drie spelers van Barça met vakantie.

Bojan Krkic, met Spanje aanwezig op het EK -21 in Zweden is in de poulefase uitgeschakeld terwijl Samuel Eto’o en Touré Yaya een benefietwedstrijd speelden in en tegen Rwanda. Een mix van Afrikaanse spelers won het duel met 4-0.

Brazilië en Spanje wonnen beide al hun poulewedstrijden en spelen in de halve finales tegen respectievelijk de VS en gastland Zuid Afrika. Een finale waarin alle Barça spelers aanwezig zijn is dus nog mogelijk.